PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Реєстрація євроблях: скільки доведеться заплатити

Чим старіша машина – тим більший акциз має бути сплачений під час реєстрації.

У парламенті готують законопроект, який повинен раз і назавжди вирішити проблему з “євробляхами”.

Про це розповів член податкового комітету ВРУ Роберт Горват, передає директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко у своєму блозі для Автоцентру.

– Роберт Говарт: Я подаватиму законопроект, в якому будуть чітко прописані правила користування автомобілями із іноземною реєстрацією на території України. Орієнтовно, це буде виглядати наступним чином: чим старіша машина – тим більший акциз має бути сплачений під час реєстрації.

Читайте: Топ-10 “найживучіших” авто А-класу

Якщо ти маєш машину 90-х років, яку ти купив за 500 євро у Польщі чи Німеччині – то заплати, будь ласка, 2,5 тис. євро за її реєстрацію. Якщо авто 2005 року – має бути сплачено десь 40% від вартості, якщо 2010 року і вище – десь 30% вартості. Наголошую, суми поки що умовні. Але за такою діаграмою ми маємо дійти до фінішу.

Нагадаємо, представники влади висунули свою умову щодо легалізації авто на єврономерах.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка