PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

В Україні посилили правила ввезення авто на єврономерах

В Україні посилили правила ввезення автомобілів з литовською реєстрацією – тепер на митниці потрібно буде надати дозвіл на працевлаштування у Литві і трудовий договір.

Такі заходи дозволять виявити фальсифікацію і з’ясувати, чи є людина справді працівником литовської фірми, розповів член правління Спілки автомобілістів України Петро Козак, передає Укрінформ.

Так митники отримають право не пропускати автомобіль, у разі виявлення порушень. Нові правила почали діяти з 17 травня.

Раніше для того, щоб перетнути кордон, необхідний був техпаспорт, підтвердження реєстрації, страховка і довіреність на управління транспортним засобом.

При цьому генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко вважає, що все, що потрібно зробити для того, щоб припинити ввезення автомобілів без сплати податків – це відчутне зниження податків на імпортні машини.

– Тоді українці перестануть платити за 900-1400 євро “бляхобізнесменам” за організацію ввезення блях, а краще заплатять ці ж гроші у бюджет, – зазначив він.

Читайте: Ідіотен-тест: до 2020 у водіїв може з’явитися новий іспит

Як повідомлялося, Гройсман вважає, що власники автомобілів на єврономерах повинні платити ввізне мито на рівних умовах з іншими автовласниками.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка