PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Тест-драйв Nissan Qashqai: все на своїх місцях

Факти ICTV випробували оновлену версію Nissan Qashqai, та перевірили як кросовер почуває себе на наших дорогах.

Оновлений Nissan Qashqai був представлений світовій публіці на початку 2017 року і вже майже рік як ця модель продається в Україну.

Nissan Qashqai попереднього покоління, залишив багато позитивних вражень після тест-драйву. І ось у нас з’явилася можливість подивитися на зміни в рестайлінговій версії кросовера.

У плані силових агрегатів і КПП у Nissan Qashqai особливих змін немає. На вибір доступні два бензинових двигуна і один дизельний, МКПП або варіатор X- tronic CVT і передній або повний привід.

Також, є три комплектації: Visia (базова), Acenta (середня) і Tekna (максимальна).

Ціни

Ціни на Nissan Qashqai 2018 року випуску стартують з позначки $ 21,5 тис. за версію з 1,2 л бензиновим двигуном, МКПП, переднім приводом і в комплектації Visia.

Найдорожча версія Nissan Qashqai 2018 обійдеться в $ 35,3 тис. За ці гроші ви отримаєте 2,0 л бензиновий двигун, варіатор X- tronic CVT, повний привід і комплектацію Tekna.

На тест-драйві у Фактів ICTV побувала найбільш “заряджена” версія оновленого Nissan Qashqai в комплектації Tekna (2,0 л / X- tronic CVT / 4 WD).

Дизайн

Зовнішність оновленого Nissan Qashqai залишилася упізнаваною, але кілька відмінностей від попередника все ж кидається в очі.

Змінився дизайн передніх фар і задніх ліхтарів. Також новинка отримала інакшу фірмову решітку радіатора V-motion.

У версіях з системою екстреного гальмування (FEB) виділяється плоский логотип Nissan на радіаторній решітці, під яким знаходиться радар цієї ж системи. У версіях без FEB логотип залишиться звично об’ємним.

Ну і колір – родзинка оновленого Nissan Qashqai. Яскраво-синє забарвлення кросовера виглядає дуже привабливо та стильно.

Салон

Доступ в салон безключовий, а пуск двигуна здійснюється кнопкою. Вже звична для сучасних автомобілів опція, якою сьогодні нікого не здивуєш, що лише підкреслює її необхідність та практичність.

Відразу ж я звернув увагу на виконання сидінь та їх дизайн. Особисто мені, такого плану формат припав до душі. До слова, виконаний салон зі шкіри NAPPA.

Передні сидіння оснащені електрорегулюванням, а сидіння водія пам’яттю положень на два слоти.

У Nissan Qashqai нове трьохспицеве кермо із зрізаною нижньою частиною, яке на ділі виявилося дуже зручним для користувачів. Дизайн, матеріали, ергономіка – все ок.

Щоправда, до кнопок які знаходяться ближче до центра керма, не відриваючи рук від керма не дістати. Це ж саме я помітив ще на тест-драйві оновленого Nissan X-Trail, у якого ідентичне кермо.

У порівнянні з попередником, кермо в якому мені не припало до душі, тут все відмінно.

Панель приладів інформативна і проста для розуміння. Між двома колодязями тахометра та спідометра знаходиться кольоровий дисплей бортового комп’ютера.

Такий собі маленький смартфон, на екран якого можна вивести або продублювати необхідні дані, такі як тиск в шинах, навігацію, розпізнані дорожні знаки, музику і т.д.

У центрі торпедо знаходиться дисплей мультимедійної системи Nissan Connect діагоналлю 7 дюймів. Дисплей сенсорний і простий у користуванні, але ось графіка і якість картинки середнього рівня, як на сьогоднішній день.

Окрім сенсорного управління також є і кнопки основних пунктів меню, які розташовані по обидва боки екрану. Це зручно, особливо в русі.

Є порти USB та AUX, а також можливість підключитися до системи по BlueTooth. Apple CarPlay і AndroidAuto система не підтримує, а хотілося б.

У тестовому автомобілі була встановлена аудіосистема BOSE (8 динаміків), до звучання якої питань не виникало.

Спереду є два підстаканники, підлокітник з чималою нішею, кишені в дверних картах, та й в цілому, в Nissan Qashqai немає проблем з корисним простором і ергономікою. Все як вдома: в потрібних місцях, необхідній кількості і на зручній відстані. 🙂

У Nissan Qashqai двозонний клімат-контроль, блок управління яким кнопочний та знаходиться під мультимедійним екраном.

Місця спереду у пасажира вдосталь, крім електрорегулювань сидіння є механічне регулювання поперекового підпору, що стане в нагоді в далеких поїздках.

Салон просторий, позаду також місця достатньо для комфортної далекої поїздки навіть для високих людей.

Легкості салону додає панорамний дах зі шторкою.

Матеріали салону не викликали у мене будь-яких зауважень, крім глянцевого пластика, який досить швидко втрачає зовнішній вигляд, дряпається та затирається.

Багажник просторий і функціональний. Є фальшпідлога-органайзер на два відсіки, яка допомагає компактно розмістити все необхідне в багажному відділенні. Об’єм багажника становить 430 л.

Під фальшпідлогою – докатка.

Задній ряд сидінь складаються в співвідношенні 60/40, що дозволяє перевозити довгоміри різного роду.

Місто

Що стосується драйву та динаміки, то “комплект” двигун 2,0 л (144 к.с./200 Нм), варіатор X- Tronic CVT і повний привід дають відчуття впевненості, без натяків на спорт, але запасу потужності вистачає.

Немає в Nissan Qashqai режиму спорт, а є лише можливість імітації ручного перемикання передач.

Варіатор X-Tronic CVT працює адекватно, але з характерним для нього гулом, що часом чутно в салоні.

Читайте: Тест-драйв Nissan X-Trail: великий сімейний лабрадор Тест-драйв Peugeot 3008: харизма і стиль Тест-драйв Mazda CX-5: дизель чи бензин?

Підвіска проявила себе комфортною, з нашими дорогами і ямами справляється. Пробоїв і нарікань на ходову частину за час тест-драйву не виникало.

На “пральних дошках” автомобіль впевнено тримає дорогу, дозволяючи вам повністю контролювати ситуацію. Чималу роль в цьому зіграла система регулювання плавності ходу, яка за допомогою плавного гальмування запобігає трясці на нерівній дорозі.

Спереду в Nissan Qashqai встановлена незалежна підвіска типу МакФерсон, а позаду незалежна багатоважільна.

Рульове управління можна налаштувати під себе, вибравши один з режимів зусилля на кермі – Стандарт або Спорт. В режимі спорт кермо стає більш гострим, що мені особисто, більш до вподоби.

Розміри у Nissan Qashqai читабельні, а завдяки камерам кругового огляду (AVM) і зовсім не відчуваєш ніякого дискомфорту в міських джунглях.

Також, є система розпізнавання рухомих об’єктів (MOD), яка сигналізує звуковим і візуальним сигналом про пішоходів/автомобілі в зоні видимості камер.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4 394 мм
  • Ширина 1 806 мм
  • Висота 1 595 мм
  • Колісна база 2 646 мм
  • Кліренс 2 00 мм

По місту, в щільному трафіку у мене витрати палива становили близько 10 л/100 км, але не будемо забувати, що це повнопривідний кросовер.

Траса

На трасі Nissan Qashqai також поводить себе стримано, але впевнено в плані динаміки. Запасу потужності вистачає.

Шумоізоляція на швидкості на пристойному рівні, в салоні тихо та комфортно.

Що стосується руху по заміській трасі, то відразу ж звертаєш увагу на зручної форми кермо та комфортні сидіння з хорошою бічною підтримкою, які дозволяють знаходиться в дорозі тривалий час, не відчуваючи особливої втоми.

Витрата палива на трасі у мене становили 8,5-8,7 л / 100 км, в залежності від швидкісного режиму.

Навігація працює коректно і просто, дані можна продублювати на екран панелі приладів. Також є система розпізнавання дорожніх знаків, яка дає інформативні підказки.

Є система контролю рядності руху, яка попереджає при ненавмисному перетині розмітки.

Вдалося перевірити і інтелектуальні фари з системою адаптивного освітлення, яка крім підсвічування поворотів здатна автоматично перемикати режим світла ближній/дальній.

Повний привід

Система повного приводу Nissan Qashqai All Mode 4х4 і працює в трьох режимах – передньопривідний режим (2WD), режим автоматичного розподілу крутного моменту між осями (AUTO) і повнопривідний режим з блокуванням міжосьової муфти (LOCK).

Перемикаються режими за допомогою кнопки, зліва від рульового колеса. У попередньому поколінні був використаний джойстик під правою рукою у водія, що здалося мені більш вдалим рішенням.

Легке бездоріжжя для повнопривідного Nissan Qashqai виявилося забавою. 🙂

Виїхавши на піщану лісову дорогу в режимі 2WD я потихеньку просувався, а Nissan Qashqai лише місцями натякав своєю поведінкою, що пора б скористатися режимами 4WD і LOCK. У повнопривідних режимах відчуваєш себе куди впевненіше.

Заганяти в болото Nissan Qashqai і випробовувати долю я не став, та й сенсу немає. Для міського кросовера важливо справлятися з нашою зимою, поганими дорогами і доставляти нас на пікнік. З цим Nissan Qashqai справляється цілком. 🙂

Підсумок

Посвіжілий і точково оновлений Nissan Qashqai виглядає стильно та сучасно. Зручний, продуманий і ергономічний салон – очевидний плюс цього кросовера. Звикаєш до нього практично відразу.

Системи безпеки і комфорту роблять його відмінним помічником, як в місті, так і за його межами.

Є питання по мультимедіа, яку пора б замінити на сучаснішу, в плані графіки і якості зображення.

Є повний привід, який підстрахує взимку і поза асфальтом, але тут варто згадати про витрату палива.

Вирішувати, як завжди, Вам. 🙂

Тест-драйв Nissan Qashqai: все на своїх місцях / 24 фотографий

Олесь Куниця

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка