PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Як встигнути зробити 90% роботи до обіду – 13 простих порад

Для багатьох людей 24 годин у добі недостатньо для того, щоб зробити все заплановане, використовуючи свою продуктивність. Але, виявляється, можна встигнути виконати 90% роботи до обіду.

рабочее место

Консультант, маркетолог, засновник інтернет-сервісів Crazy Egg і KISSmetrics Ніл Пател дав 13 простих порад, як підвищити продуктивність роботи та правильно себе організувати, пишуть Мізки.сом.

Читайте: Премії та подарунки вбивають мотивацію – психологи

1. Плануйте день ввечері

Щовечора потрібно перерахувати всі свої завдання і зазначити, коли саме ви збираєтеся їх зробити наступний день. При цьому не плануйте занадто багато. Складайте графік досить вільно, щоб встигнути зробити реальну роботу.

2. Приберіть в кабінеті ввечері

Безлад в офісі відволікає. А коли ви з’являєтеся в прибраному кабінеті, це допомагає думати більш ясно і працювати старанніше.

3. Прокидайтеся дуже рано

Щоб усе встигати, треба вставати вчасно. Я рекомендую проміжок від 5.30 до 6.30 ранку. Якщо ваші ранкові справи забирають більше часу, можна прокинутися навіть раніше. Очевидно, що і час, коли ви лягаєте спати, треба підлаштувати під цей графік.

4. Виконуйте фізичні вправи

Ранкові фізичні вправи допомагають краще думати, краще працювати і бути більш продуктивними. Дослідник Джон Рейті з Гарварду пише, що фізичні заняття необхідні, щоб досягти високої продуктивності в інтелектуально вимогливих професій. До цього вас може підготувати коротка пробіжка або 30-хвилинні заняття йогою.

5. Слідуйте своїм графіком

Не дозволяйте собі відхилятися від складеного курсу. Часу у вас не так вже й багато. Не ламайте графік: нехай він веде вас, – тоді будете встигати більше.

6. Дайте собі 20 хвилин, щоб увійти в ритм

Відчуття потоку приходить, коли ви повністю занурені у свою справу, сфокусовані на ньому і досягаєте результатів на високому рівні і в швидкому темпі. Потрібен час, щоб увійти в цей стан, – якщо не відчуваєте, що поглинуті роботою, трохи почекайте.

7. Приймайте рішення за 60 секунд

Прийняття рішень – вир, який висмоктує час. Коли ви стикаєтеся з необхідністю прийняти рішення під час роботи, дайте собі хвилину. Кінцеве рішення буде не гірше, але займе менше часу.

8. Використовуйте навушники

Вони приглушують відволікаючі фактори і допомагають зосередитися. Harvard Business Review рекомендує працівникам надягати їх, щоб бути продуктивними.

9. Спочатку робіть найскладніше

Якщо всі найважливіші і найбільш неприємні завдання виконані на самому початку дня, залишок доби буде надзвичайно продуктивним.

10. Уникайте поїздок на роботу

Особливо якщо вони довгі. Зробіть все, щоб вам не потрібно було їхати. Це не просто витрачений час: це розумове спустошення. Поїздка в офіс і назад – один з найбільш стресових проміжків часу. Почати день з цього потрясіння, значить вбити свою продуктивність. Навіть за кавою не треба виходити, зваріть вдома.

11. Не проводьте нарад

Більшість нарад – марна трата часу. Уникайте їх усіма силами, якщо це можливо.

12. Дотримуйтеся певного розпорядку

Роблячи щось регулярно, ви зможете робити це краще та швидше кожен раз. Тільки знайдете відповідний розпорядок, тримайтеся за нього. Це трамплін до продуктивності.

13. Забезпечте особистий комфорт

Зробіть все необхідне, щоб налаштуватися на успіх. Якщо для цього потрібно прийняти душ, поголитися, поснідати, зробити запис у щоденнику, помедитувати, погодувати собаку, відкрити штори, – зробіть це. Лише виконання цих підготовчих завдань і створення атмосфери зробить вас більш продуктивними.

Раніше ми публікували найбільш цікаві та корисні групи в Telegram, які будуть допомагати вам і тримати в курсі найважливіших подій.

Фото: home-designing.com.

Теги:
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх