PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Аргентинські фермери отримали власну соціальну мережу

В Аргентині з’явилася нова соціальна мережа, призначена спеціально для людей, які займаються сільським господарством.

В Аргентині з’явилася нова соціальна мережа, призначена спеціально для людей, які займаються сільським господарством. Замість завантаження фотографій друзів чи сім’ї, користувачі нової соцмережі обмінюються фотографіями корів, соєвих полів і натискають кнопу like (Мені подобається) під зображеннями останніх моделей тракторів. Як розповів юрист Маріано Торрубьяно, що заснував сайт, соціальна мережа SojaBook (соєва книга) має намір зв’язати фермерів, які мають щоденні турботи. “Я дійсно був вражений, коли побачив фермера, який сидить у тракторі із нетбуком з одного боку та iPod з іншого. Під час роботи в полі він був підключений до соціальної мережі і слухав музику, завантажену з інтернету”, – сказав Торрубьяно. Поки що у SojaBook тисяча користувачів, але Торрубьяно сподівається, що їхня кількість збільшиться до десяти тисяч чоловік, навіть якщо теми будуть вузькоспеціалізованими. Reuters зазначає, що жителі Аргентини є одними з найбільш активних користувачів соціальних мереж.//Відголос

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх