PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Українські жінки активніші користувачі соцмереж

Користувачами соціальних мереж є 17% українців старше 16 років, повідомляється у звіті дослідницької компанії Gf, оприлюдненому у вівторок.

Користувачами соціальних мереж є 17% українців старше 16 років, повідомляється у звіті дослідницької компанії Gf, оприлюдненому у вівторок.

Найбільша кількість опитаних є користувачами соціальної мережі “Вконтакті” – 67%, 58% регулярно користуються мережею “Однокласники”, 43% – Facebook.

Відповідно до звіту, найактивнішими користувачами є жінки. При цьому дослідники відзначають, що для чоловіків більше, ніж для жінок, характерно зареєструватися в мережі, а потім не користуватися доступом до неї. У віковій сегментації найбільш активні молоді люди у віці від 16 до 25 років.

У звіті також відзначено, що 34% із всіх опитаних відвідують сайти соціальних мереж за допомогою мобільного телефону або смартфона.

Опитування інтернет-користувачів було проведене у листопаді за онлайновою панеллю, вибірка становила 444 респондента.// Інтерфакс-Україна

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх