PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Чудо техніки до Євро-2012. Україна отримала перший двоповерховий електропоїзд

Двоповерховий потяг заводу «Шкода» має 6 вагонів і може перевозити 636 пасажирів.

Двоповерховий потяг заводу «Шкода» має 6 вагонів і може перевозити 636 пасажирів.

Корпус зі спеціального алюмінію має антишумове та антивібраційне покриття. Вагони оснащені автоматичними дверима та системою відеоспостереження, кабіна машиніста – надсучасною технікою. Такі потяги вже давно курсують між чеськими містами. Але для України їх зробили ще сучаснішими.

«Це для відеоспостереження. Можна дивитися на вулицю або в вагон. Це для безпеки, це замовили українські залізниці. На наших поїздах такої системи немає», – каже представник заводу «Шкода» Ярослав Тихий.

Українські машиністи вже пройшли перепідготовку. За словами представників заводу «Шкода», новинки українцям сподобались і вони готові до керування електропоїздами.

Щойно заходиш до нового потяга «Шкода», ніби потрапляєш до маленької Європи. У комфортабельних вагонах є спеціальні місця для людей з обмеженими можливостями та велосипедистів. До того ж кожен пасажир поїзда може скористатись безкоштовним доступом до Інтернету.

Окрім цих бонусів, є ще кілька переваг – комфортні сидіння та абсолютна тиша під час руху. Швидкість двоповерхового поїзда до ста шістдесяти кілометрів за годину. Першими ці вигоди оцінили віце-прем’єр Борис Колесніков та керівники «Укрзалізниці». Володимир Козак запевнив: українці оцінять комфорт не лише вагонів, а й самих доріг.

За кілька днів новенький потяг буде в Україні. У травні, після низки випробувань, першими здійснити подорож двоповерховими красенями зможуть харків’яни.

Уже з новими потягами Україна зустрічатиме Євро-2012. І йдеться не лише про поїзди «Шкода», а й про «Хюндай». До їх зустрічі готувалися протягом останніх місяців.

Потреби української залізниці не обмежуються тільки цими новинками. За словами Бориса Колеснікова, Україні потрібно купити ще 100 середньомагістральних потягів, 50-70 міжобласних і замінити 600 приміських електричок. Для цього наша держава продовжить співпрацю і зі «Шкодою» і планує налагодити спільне виробництво сучасних потягів в Україні.//ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка