PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

В Маріуполі вагонобудівники зібралися розробити техніку нового покоління

Як максимально безпечно перевозити залізничні вантажі, вирішує міжнародна комісія в Маріуполі.

Як максимально безпечно перевозити залізничні вантажі, вирішує міжнародна комісія в Маріуполі.

Тут на 3 дні зібралися провідні вагонобудівники та вчені з країн СНД, Грузії та Балтії, аби розробити техніку нового покоління – надійну та довговічну.

«Ми, як вагонники-фахівці, чекаємо більш надійного вагона. Більш надійного візка, більш підвищеного ресурсу вагона», – розповідає голова комісії, директор департаменту ВАТ «Російська залізниця» Дмитро Лосєв.

Комісія працює на території найпотужнішої в СНД компанії вагонного будування «Азовмаш». Понад 90 % продукції – вантажні вагони різного призначення. Торік підприємство сягнуло рекордного випуску рухомого складу, майже 16, 5 тисяч одиниць.

«Досить серйозно зросли обсяги економіки в області перевезення вантажів, як по території СНД, так і по території України. Україна є промисловою державою, яка потребує збільшення рухомого парку, поліпшення інфраструктури», – зазначає генеральний директор ПАТ «Азовмаш» Ігор Карапейчик.

Збільшуючи обсяги виробництва, «Азовмаш» піднімає економіку країни. Адже компанія використовує переважно українські матеріали та комплектуючі, підтримуючи вітчизняного виробника. // Оксана Ткачова, «ФАКТИ», ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка