PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

10 головних бомб YouTube за рік (відео)

Найбільший відеохостинг YouTube оприлюднив свій традиційний рейтинг найпопулярніших роликів року.

Найбільший відеохостинг YouTube оприлюднив свій традиційний рейтинг найпопулярніших роликів року.

До уваги взято відео, завантажені упродовж року, популярність яких росла найшвидшими темпами.

Очолив список ролик із розіграшем, як переодягнений на гігантського павука пес лякав перехожих. Зняте у Польщі відео лише за три місяці переглянули 113 мільйонів людей. 

Другим за популярністю роликом року на YouTube стало рекламне відео від Nike за участю найбільших футбольних зірок світу – понад 99 млн переглядів.

Третім став короткометражний експериментальний фільм FIRST KISS. Ідея експерименту полягала в тому, що незнайомцям пропонували поцілуватися – глядачі мали змогу спостерігати живі емоції людей від такого зближення. Відео подивилися 94,3 мільйона разів.

На четвертому місці – фрагмент “сліпого” прослуховування однієї з учасниць італійської версії шоу “Голос”. Журі конкурсу та глобальну аудиторію YouTube вразили вокальні здібності 25-річної італійської черниці Крістіни Скуччії. Ролик переглянуло понад 66 мільйонів людей.

П’яту позицію посів ролик із випробуванням на гнучкість одного із найочікуваніших гаджетів року – iPhone 6 Plus. Відео має 59,4 мільйона переглядів.

Відеофрагмент іншого конкурсного телешоу – Britain’s Got Talent – посів шосту сходинку в десятці року на YouTube. Ролик, який подивилося майже 57 мільйонів глядачів, показує виступ юних виконавців, яких відомий телеведучий Саймон Ковелл узяв одразу до півфіналу, натиснувши “золоту” кнопку.

Рекламний ролик Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial про дружбу цуценяти та коня опинився на сьомому місці за кількістю переглядів і увійшов до трійки за швидкістю зростання популярності. Його подивилося майже 54 мільйони людей.

На восьмому місці із майже 49 мільйонами переглядів іще один розіграш: у ролику Devil Baby Attack продемонстровано реакцію перехожих, на яких зі звичайного візка буквально вистрибує іграшка у вигляді дитини з моторошним обличчям.

На дев’ятій позиції опинилося гумористичне відео – комедійний реп-баттл між героями коміксів, японським Goku та американським Суперменом. Це відео переглянув 41 мільйон людей.

Завершує десятку лідерів відеоексперимент дівчини, яка протягом 10 годин безперервно ходила вулицями Нью-Йорка. На відео зібрано фрагменти її прогулянки, коли перехожі чоловічої статі намагалися заговорити з дівчиною, коментували її зовнішній вигляд і сипали жартами. Ролик має на меті привернути увагу аудиторії YouTube до проблеми залицянь до жінок на вулиці, навіть якщо ті далеко не зухвало одягнені. Відео подивилися 37,6 мільйона разів.

Найпопулярнішим YouTube-кліпом, за підсумками року, став ролик на композицію Кеті Перрі Dark Horse. Крім того, користувачі виявили великий інтерес до кліпу Енріке Іґлесіаса Bailando і до спільної композиції Шакіри та Ріанни Can not Remember to Forget You.

//ТВі

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка