PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Перший у світі потяг на водні поїхав у Німеччині

Транспортне міністерство Нижньої Саксонії планує в найближчому майбутньому повністю замінити дизельні регіональні поїзди водневими.

Перший у світі потяг на водневих паливних елементах Coradia iLint виконав у неділю, 16 вересня, свій тестовий рейс у Бремерфьорді (земля Нижня Саксонія).

Як передає Deutsche Welle, уже з 17 вересня він вийде на стандартний маршрут і зв`яже це місто з Куксхафеном, Бремерхафеном і Букстехуде.

Читайте: Перші поїхали: Білорусь випустила електромобілі Zotye E200

Відзначається, що на даху поїзда встановлено цистерну з водневим паливом і паливний елемент. Він перетворює енергію водню в електричний струм, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу. Потяг може розвинути швидкість до 140 кілометрів на годину. На одній заправці Coradia iLint може подолати до тисячі кілометрів.

Нагадаємо, компанія Siemens представила новий високошвидкісний пасажирський потяг Velaro Novo.

Фото: Alstom

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка