PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

“ТойХтоПройшовКрізьВогонь” повторив успіх фільма про Висоцького

Вперше за роки незалежності український фільм зібрав у прокаті понад мільйон гривень, а ще 7-й тиждень поспіль іде в репертуарах вітчизняних кінотеатрів.

Вперше за роки незалежності український фільм зібрав у прокаті понад мільйон гривень, а ще 7-й тиждень поспіль іде в репертуарах вітчизняних кінотеатрів.

Директор столичного кінотеатру «Жовтень» каже – фільм «ТойХтоПройшовКрізьВогонь» повторив успіх нещодавнього фільму про Висоцького. На покази масово пішли літні люди, що роками не були в кіно. Інша справа – копія фільму – на кіноплівці, тож «крутять» кіно в некомерційний час – ранкові та денні сеанси. Про півтори мільйони гривень, які заробила стрічка в прокаті – з точки зору прибутковості – говорити не доводиться. Арифметика продюсерів проста – бюджет фільму треба помножити на три. Тож якби «ТойХтоПройшовКрізьВогонь» зібрав 50 мільйонів – фінансово окупився. Режисер Михайло Іллєнко проценти з прокатних грошей не отримує. Законодавство таке. І проблеми в малій кількості копій – не бачить. Всюду, де могли, фільм демонстрували.

Проблема, каже, в тому, що кінотеатрів в Україні – 380. Це на 45 мільйонів населення. Для прикладу, в Чехії – на 10 мільйонів – тисяча кінозалів. Однак і це – не найгірше. Справжній шок для режисера, що технічна версія фільму потрапила в інтернет-мережу.

«Це серйозний удар по фільму. Я не знаю, як буде розгортатися прокатна доля фільму після такої агресії. Я все ж таки сподіваюсь, що глядачі відрізняють завершений продукт», – каже режисер фільму «ТойХтоПройшовКрізьВогонь» Михайло Іллєнко.

Відрізняти завершений продукт від незавершеного довелося журналістам ще на початку осені. Тоді просто неба на Софійській кількасот киян чекали три години, поки недомонтоване кіно таки продемонструють.

Та навіть не беручи до уваги творчу складову, Мінкульт мав би замислитись над тим: як так сталося, що виділяючи з бюджету гроші на фільм, державу не обходить повернення прибутку до казни. Як-то кажуть, списали – та й годі.//Ірина Шлепніна, «ФАКТИ», ICTV

 

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка