PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

100 мільйонів тінейджерів: хто насправді дивився Євробачення

Експерти назвали кількість та вік глядачів фіналу, цифри вражають

Останні два ефіри Євробачення-2015, два півфінали та фінальний концерт, подивились майже 2 мільйони глядачів у 40 країнах світу. 45% глядачів – люди від 15 до 24 років. Як зазначають працівники статистики, аудиторія конкурсу значно помолодшала: тінейджерів біля екрану стало майже на 10% більше. Країною-фанатом конкурсу виявилась Ісландія: 95,5% усіх, хто ввімкнув телевізор у час у день фіналу конкурсу, перемкнули саме на той телеканал, де він транслювався. Після ісландців найбільшими фанатами стали шведи, і саме їх співак переміг цього року.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка