PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Обличчям косметики Maybelline вперше став чоловік

25-річний американець Менні Гутьєррес став обличчям рекламної кампанії косметики Maybelline New York.

Про це пише The Guardian.

Гутьєррес став першим чоловічим обличчям рекламної кампанії за всю історію марки Maybelline. Б’юті-блогер представлятиме нову туш для вій.

Читайте: Топ-20 неймовірних макіяжів, які змінили обличчя до невпізнання

Свій відеоблог із навчальними роликами про макіяж Гутьєррес завів у 2014 році. Зараз у нього більше 2 мільйонів підписників. До речі, в Instagram у молодого дарування вже більше 3 мільйонів шанувальників.

Ми також писали про те, як українка Юлія Ратнер стала головним відкриттмя Тижня моди в Парижі.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка