PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Луческу звинувачує в ДТП водія трамвая

Головний тренер донецького “Шахтаря” Мірча Луческу вважає, що вина в ДТП за його участю лежить на водієві трамвая, з яким зіткнувся автомобіль Луческу.

Головний тренер донецького “Шахтаря” Мірча Луческу вважає, що вина в ДТП за його участю лежить на водієві трамвая, з яким зіткнувся автомобіль Луческу. “Трамвай міг уникнути зіткнення! Я бачив його десятки метрів і гадав, що він загальмує. Бог вибачить мені, але я цього не хотів”, – сказав Луческу в інтерв’ю румунському виданню “Gazeta Sporturilor”. Це суперечить думці водія трамвая Маріана Бартока: “Мірча Луческу несподівано з`явився переді мною. Я швидко зреагував”. На заяву Мірчі Луческу також відреагував Голова Союзу міського транспорту (RATB) Мірча Іонеску. За його словами, 37-тонний трамвай не може зупинитися миттєво, якщо навіть рухається лище 10 км/год. “Машиніст рухався з обмеженою в 15 км/год швидкістю, але рейки були мокрими, і важко сказати, скільки метрів знадобилося б трамваю для повної зупинки”, – заявив Іонеску, додавши, що Луческу пощастило і він має бути вдячний, що залишився живий, а не звинувачувати співробітника RATB. Як повідомлялося, 6 січня в Бухаресті головний тренер “Шахтаря” Мірча Луческу потрапив у ДТП і після цього був прооперований. //UA-football.com

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка