PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Україна вклала в Євро-2012 42 мільярди

Тільки на стадіони і аеропорти пішло 20 мільярдів

Тільки на стадіони і аеропорти пішло 20 мільярдів

Згідно з Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.10№ 357 (із змінами), в 2008-2011 роках було виділено державних коштів у розмірі 41752,1588 млн. грн. (майже 42 млрд. грн.). Про це повідомляє портал «Дело».

“Ми розділяємо інвестиції в підготовку до Євро-2012, тому що є спортивна інфраструктура, яка безпосередньо стосується Євро, і те, що відноситься до нього побічно. В цілому загальна сума інвестицій у підготовку стадіонів і аеропортів становить близько 20 мільярдів гривень”, – пояснює заступник голови Національного агентства з підготовки Євро-2012 (Укрєвроінфрапроект) Валерій Жалдак.

Так, на будівництво нових і реконструкцію діючих стадіонів було витрачено 7194,4 млн. грн. На будівництво нових, реконструкцію і дооснащення діючих тренувальних баз – 344,49 млн. грн.

На розвиток аеропортів держава витратила 10 548,56 млн. грн. У вартість увійшли злітно-посадкові смуги у всіх приймаючих містах, за винятком Києва, “оскільки в столиці була інвестиція з боку держави в перони, а не в саму злітно-посадочний смугу”, і два термінала в Донецьку і Львові. “Термінал у “Борисполі” будувався і будується за рахунок власних коштів аеропорту, а в Харкові – за рахунок інвестора”, – відзначає Жалдак.

Будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт автомобільних доріг загального користування потягнули на кругленьку суму – 18 312,3 млн. грн. А будівництво, реконструкція, ремонт автомобільних доріг комунальної власності та забезпечення надання послуг громадського транспорту в містах, що приймають чемпіонат, обійшлися державі в 1512,19 млн. грн.

Майже 2 мільярди гривень було витрачено на будівництво залізнично-автомобільного та Подільського мостових переходів через Дніпро. На будівництво та реконструкцію підстанцій було витрачено 274,9 млн. грн. Реконструкція, капітальний ремонт і переоснащення гуртожитків також проводилося за рахунок держави, на ці потреби пішло 375,09 млн. грн.

 

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка