PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Капітан Costa Concordia заперечує свою провину

17 січня капітана Costa Concordia, Франческо Скеттіно, заарештували за звинувачення у корабельній аварії, ненавмисному вбивстві та втечі з корабля.

17 січня капітана Costa Concordia, Франческо Скеттіно, заарештували за звинувачення у корабельній аварії, ненавмисному вбивстві та втечі з корабля.

13 січня круїзний лайнер наштовхнувся на підводні скелі і затонув. На борту судна знаходилося 4,229 пасажирів. В аварії загинуло принаймні 7 людей, 28 пасажирів вважаються зниклими безвісти.

«У такій конкретній ситуації потрібно швидко прийняти рішення і чітко зрозуміти, як найкраще вчинити. До того ж, мені здається, нам вдалося врятувати більшість пасажирів», – каже Скеттіно.

52-річний капітан додав, що підводні скелі не були позначені на жодній морській карті регіону.

Проте на момент зіткнення лайнер був на відстані усього 150 метрів від берега. Безпечна дистанція для кораблів вагою понад 100 тисяч тонн – принаймні 5 кілометрів від берегової лінії.

Крім того, прокуратура звинувачує Скеттіно у втечі з корабля до закінчення евакуації пасажирів.

«Ми залишили судно останніми», – заперечує капітан.

Єдине правильне рішення Скеттіно – скерувати пошкоджене судно до берегів острова. Експерти переконані: якби лайнер продовжував маршрут круїзу, кількість жертв була б катастрофічною.

Франческо Скеттіно постане перед судом 24 січня.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка