PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Гонконг виборює право називатися столицею високої моди

Червоне, золоте, чорне – перші покази китайських дизайнерів на тижні моди в Гонконгу проходять під знаком улюблених кольорів дракона.

Червоне, золоте, чорне – перші покази китайських дизайнерів на тижні моди в Гонконгу проходять під знаком улюблених кольорів дракона.

Певно, таким чином китайські кутюр’є намагаються вибороти прихильність головного символу 2012-го у новому році. Дизайнери хочуть, аби Гонконг нарешті змінив своє амплуа центру дешевого одягу на столицю моди.

Щороку левову частку всього одягу «от кутюр» відомих європейських брендів скуповують саме азійці. Китайська «висока» мода необхідна, насамперед, національному споживачеві, кажуть дослідники фешн-індустрії. Адже дедалі частіше покупцям із Піднебесної хочеться, аби одяг був не лише модним і якісним, а й відтворював національний колорит.

Стримана колекція британця Крейга Лоуренца на фоні золотаво-червоного блиску суконь китайських майстрів, виглядає бляклою європейською пташкою. Дизайнер каже, таке відбувається не тільки на азійських тижнях моди.

Амбіції китайських дизайнерів зростають так само швидко, як і економіка Піднебесної. Тож цілком ймовірно, що вже через десяток років модниці не ховатимуть, а хизуватимуться лейблом «Made in China» на новеньких речах «от кутюр». // ICTV

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх