PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Costa Concordia потоне

Зберігається небезпека того, що розбитий біля берегів італійського острова Джильо круїзний лайнер “Коста Конкордія” піде на дно.

Зберігається небезпека того, що розбитий біля берегів італійського острова Джильо круїзний лайнер “Коста Конкордія” піде на дно.

Про це заявив міністр довкілля Італії Коррадо Кліні, виступаючи в парламентській комісії з доповіддю про усунення наслідків аварії.

За словами міністра, відразу за рифами, на яких зараз на боці лежить судно, глибина становить 50-90 м. “У разі хвилювання на морі є серйозний ризик зриву на глибину “Конкордії”, – сказав Кліні, ще раз підтвердивши, що судно не стабільне.

Міністр зазначив, що заповідна акваторія Джильо вже зазнала великої шкоди від забруднення, оскільки “в море вже потрапили хімічні отруйні речовини” з аварійного судна.

Як заявили раніше представники голландської компанії “Сміт”, найнятої для відкачування палива, ця операція може зайняти від 2 до 5 тижнів. На повну утилізацію судна, за оцінками експертів, може піти більше року.

Острів Джильо – один з популярних курортів, відомий чистими пляжами і гарним пейзажем. ІТАР-ТАРС

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка