PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Капітан “Коста Конкордії” повів корабель на рифи, щоби покрасуватися перед молдаванкою?

Дайвери продовжують обстежувати аварійний круїзний лайнер «Коста Конкордія», шукаючи тіла загиблих.

Дайвери продовжують обстежувати аварійний круїзний лайнер «Коста Конкордія», шукаючи тіла загиблих.

Напередодні на кораблі провели кілька контрольованих вибухів, аби пробити діри й відкрити доступ до затоплених внутрішніх приміщень. Роботу на «Коста Конкордії» пришвидшують через прогнози про погіршення погоди. До того, як сильний вітер підніме двометрові хвилі, з корабельних баків мають почати відкачувати пальне.

У світі ж поминають загиблих. Хвилиною мовчання їхню пам’ять вшанували депутати Європарламенту. А слідчі продовжують з’ясовувати обставини катастрофи, яка забрала життя щонайменше 11 людей. Тіла ще 24 шукають.

За однією з версій, капітан Франческо Скеттіно повів корабель на рифи, щоб покрасуватися перед 25-річною молдаванкою Домінікою Чемортан, співробітницею компанії-власника корабля. Жінка стверджує, що коли сталася аварія, капітан не залишав судна, допоки звідти не евакуювали пасажирів. ICTV

Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх