PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Росія звинувачує в залізничній катастрофі українського виробника

Спеціальна комісія ВАТ “РЖД” встановила причину аварії на Далекосхідній залізниці, внаслідок якої в неділю вранці сталося сходження вагонів з вугіллям і локомотива.

Спеціальна комісія ВАТ “РЖД” встановила причину аварії на Далекосхідній залізниці, внаслідок якої в неділю вранці сталося сходження вагонів з вугіллям і локомотива.”Сходження вантажних вагонів сталося через несправність бічної рами візка, виготовленого 2010 року ВАТ “Кременчуцький сталеливарний завод” (Україна)”, – йдеться в повідомленні прес-служби ВАТ “РЖД”.За даними прес-служби, вагон, де була виявлена несправність, належить ВАТ “ФінТрансГрупп”, нині орендований ВАТ “СУЕК”.У повідомленні наголошується, що від початку 2012 року збільшилася кількість аварій, пов’язаних з експлуатацією вантажних вагонів, укомплектованих литтям виробництва ЗАТ “Азовелектросталь” і ВАТ “Кременчуцький сталеливарний завод”.”Цьогоріч сталося вже 12 випадків несправності бічних рам візків вантажних вагонів. У 4 випадках візки були виготовлені ПРАТ “Азовелектросталь”, ще 4 випадки – ВАТ “Кременчуцький сталеливарний завод”, – йдеться в повідомленні.Сьогодні вранці в районі станції Аур Єврейської автономної області сталося зіткнення двох потягів, які перевозили тверде паливо (вугілля), автотехніку, деревину. За уточненими даними, зійшли з рейок 23 вагони і три секції електровоза. Внаслідок аварії постраждали двоє працівників поїздів. Було пошкоджено 400 метрів залізничної колії, чотири опори ЛЕП. // «Інтерфакс-Україна»

 

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка