PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Бренд британської монархії дешевший за “Макдональдс”

70 мільярдів доларів коштує бренд британської монархії. 

70 мільярдів доларів коштує бренд британської монархії. Такі дані оприлюднила компанія «Бренд Файненс», пише ЛігаБізнесІнформ.

Якщо порівняти цю цифру із результатами нещодавнього рейтингу брендів, то королівський – дорожчий за телекомунікаційну компанію «Верайзон» та китайського оператора мобільного зв’язку «Чайна Мобайл», однак дешевший за «Майкрософт», «Макдональдс» і «Кока-Кола».

Експерти прогнозують, що святкування 60-річчя правління королеви Єлизавети, що відбудеться на початку червня, додасть економіці країни понад мільярд фунтів. А окремі компанії заробляють суттєві гроші й позитивну репутацію лише через те, що в своїй продукції використовують королівську символіку.

//ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка