PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

США опублікують рекламу з Facebook із “російським слідом” у виборах

Комітет з розвідки палати представників конгресу США планує доводити втручання Росії в американські президентські вибори за допомогою публікації близько 3 тис. рекламних оголошень у Facebook.

Про втручання Росії у вибори в США за допомогою 3 тис. рекламних оголошень у Facebook повідомила газета The Wall Street Journal із посиланням на свої джерела, передає Інтерфакс.

Видання зазначає, що “Facebook визначив, що ці оголошення були оплачені прокремлівською компанією Internet Research Agency”, не виключено, що ці оголошення будуть опубліковані протягом нинішнього тижня.

Читайте: Трамп збирав компромат на команду Обами – ЗМІ

Публікація добірки оголошень повинна буде продемонструвати, на які групи американського населення вони були розраховані, скільки було за них заплачено, скільки користувачів Facebook їх прочитали, прокоментували, поставили “лайки”.

Як повідомлялося, у США завершилося розслідування щодо зв’язків Дональда Трампа з Росією під час виборів президента США.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка