PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Купівля нерухомості у столиці надійніша, ніж у передмісті – ЗМІ

Оцінюючи всі “за” і “проти” життя у передмісті, фахівці у сфері нерухомості сходяться на думці, що проживання у передмісті має ряд істотних проблем, про які замовчують  забудовники з периферії.

житло у Києві

Це значні ризики в процесі купівлі самої квартири, проблеми з інженерними комунікаціями і дискомфорт через нерозвинену соціальну інфраструктуру, пише Gazeta.ua в статті Квартира за містом: 10 аргументів проти.

Поспілкувавшись з мешканцями периферії, журналісти склали топ-10 актуальних проблем проживання за Києвом.

На пташиних правах

– Досі відсутній єдиний містобудівний кадастр Київської області, який дає відповіді на питання про надійність забудовника, дотримання будівельних норм і вимог. Звідси – численні піраміди, затягування термінів введення будинків в експлуатацію і недобудови, – пише видання, посилаючись на слова мешканки Ірпеня Наталії Терехової, яка досі не може в’їхати в свою квартиру.

– Уклали договір. Потім з’ясувалося, що у забудовника не було документів на початок робіт, будівництво повністю зупинилося. Уже три роки ми в пошуках правди, хочемо повернути свої гроші, – розповіла жінка.

Погана інвестиція

Наступний аргумент, наведений автором матеріалу, – це те, що ліквідність столичної нерухомості вища приміської.

З огляду на місце розташування, транспортну доступність і розвинену інфраструктуру – ліквідність нерухомості в передмісті програє міській. Квадратний метр у столиці завжди був і буде дорожчим та ліквіднішим, ніж у передмісті.

Додаткові витрати

– Щодня, щоб дістатися до ключових точок: робота, виш, школа – жителі передмістя змушені проводити в дорозі по кілька годин. При цьому постійно зростають витрати на проїзд у громадському транспорті та бензин для особистих автомобілів. До того ж дороги не були розраховані на потік людей, який постійно збільшується.

У наявності колосальна транспортна проблема. Незабаром магістралі взагалі не зможуть справлятися з маятниковою міграцією приміських жителів до Києва і назад, – до такого висновку приходить журналіст, обгрунтовуючи його висновками експертів.

Нікуди вийти

Також в статті наводяться скарги жителів периферії на відсутність достатньої кількості розваг в області.

– У нас немає торгово-розважальних центрів, нічних клубів, кінотеатру, про театр взагалі мовчу. Немає навіть нормального кафе. Щоб розважитися і культурно провести час, доводиться їхати в столицю, – цитують в матеріалі розповідь жителя Ворзеля Євгенія.

Автор статті приходить до висновку, що більшість опитаних жителів Київської області погодилися, що проживання у передмісті обходиться трохи дорожче, ніж вони очікували.

Багато з тих, з ким спілкувалися, нарікали, що “якби могли повернути час назад, то вибрали б квартиру в столиці, варто було трохи почекати і назбирати грошей: в місті жити зручніше, легше, є інфраструктура, менше транспортних проблем, швидше добиратися до роботи”.

Читайте: Податок на нерухомість: хто і скільки заплатить у 2017

Раніше президент Київміськбуду Ігор Кушнір розповів, що з урахуванням нерозвиненої інфраструктури, житло за межею Києва обійдеться покупцеві значно дорожче, ніж у столиці.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка