PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Український авіагігант Антонов відновив співпрацю з РФ – причини

Фахівці ДП Антонов з листопада 2017 року виконують роботи з оцінки технічного стану літаків Ан-124-100 Руслан російською авіакомпанією Волга-Дніпро, яка не входить до санкційного списку РНБО.

Антонов

Про це повідомив 112.ua президент підприємства Олександр Кривоконь.

За його словами, роботи проводяться на підставі міжвідомчих угод з уповноваженими міністерствами й відомствами, а також листа-роз’яснення Держекспортконтролю.

– ДП Антонов є розробником авіаційної техніки й, відповідно, власником сертифікатів типу літаків АН, зокрема транспортного літака АН-124-100 Руслан, і на цій підставі має виключне право збільшувати ресурси авіаційної техніки. Як організація-розробник Антонов зобов’язаний оцінювати цілісність конструкцій своїх літальних апаратів протягом всього терміну їхньої експлуатації, а за її результатами розробляти і видавати інформацію, яка доповнює чинні програми технічного обслуговування, що дозволяє виявити пошкодження конструкції, до того, як воно стане проблемним для всього парку, – розповів Кривоконь.

Він також наголосив, що у разі відмови оцінити технічний стан експлуатованих у РФ Русланів до українського підприємства могли б бути застосовані санкції.

Читайте:  Ан-124 отримав контракт на перевезення супутників ЄС

Йдеться про позбавлення статусу розробника авіаційної техніки та втрату позиції на авіаційному ринку.

– Слід зазначити, що експлуатація літаків, які не мають льотної придатності, небезпечна. Крім того, Руслани виконують польоти, у тому числі міжнародні, за замовленням організацій, яким необхідно подавати пакет документів, що підтверджують льотну придатність і технічну готовність літака до виконання польотів. Без документів організації-розробника, що підтверджують льотну придатність, дозвіл на переліт їм не дадуть, – пояснив він.

Раніше Росія виступала з ініціативою про передачу прав розробника КБ Ільюшина, але у ДП Антонов виступають проти цього, бо це приведе до застосування відповідних міжнародних санкцій, зокрема, до заборони міжнародних польотів літаків марки АН.

До слова, у січні український літак Руслан перевіз 23-тонний американський супутник.

Фото: Антонов

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка