PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Хололей підтримав Дубневича щодо будівництва євроколії: Користуйтесь перевагами!

Хенрік Хололей, генеральний директор директорату транспорту Єврокомісії вважає слушною ідею щодо побудови євроколії від західного кордону до Львова, а потім – до Києва.

Таку думку Хололей висловив під час сьогоднішньої зустрічі у парламентському Комітеті з питань транспорту, куди прибув з візитом на чолі делегації представників Євросоюзу та Єврокомісії.

Зустріч відбувалась у рамках дискусії навколо євроінтеграційних законопроектів, які покликані адаптувати українське законодавство в сфері транспорту до норм ЄС згідно з зобов’язаннями, що  Україна взяла на себе за Угодою про асоціацію з ЄС. Наразі ці законопроекти готуються до розгляду в сесійній залі парламенту. Однак коло питань, які піднімались під час зустрічі, виявилось ширшим.

За словами Хенріка Хололея, сьогодні європейське співтовариство розглядає Україну як одного з учасників спільного європейського простору.

– Європейські транспортні коридори будуть продовжені по території країн східного партнерства, де Україні відводиться значна роль. Вже є перелік транспортних коридорів, які підуть по Україні. Очікується, що вони будуть європейського рівня, – розповів Хололей.

За його словами, плани щодо будівництва таких коридорів – це стимул для залучення інвестицій в проекти на території України.

Він також схвально відгукнувся щодо ідеї будівництва по території України від її західних кордонів до Львова й далі до Києва залізничної євроколії, на чому не один раз вже наголошував  голова Комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич, передають Варіанти.

– Це дуже правильне рішення – продовження євроколії до Львова, а далі – до Києва. Це значно підвищить потенціал України як транзитера та транспортного хабу. Ваша країна має користуватись своїми перевагами, – вважає представник Єврокомісії.

Своєю чергою, Ярослав Дубневич наголосив: зараз в Україні чекає свого прийняття законопроект №6766, який має запустити механізм концесії при будівництві доріг державного значення. Це залучить інвестиційний капітал, що дозволить будувати шляхи належного європейського рівня. Відтак, європейські транспортні коридори, що підуть територією України, будуть якісними.

Читайте: Причин для скасування безвізу з Україною немає – ЄС

– Проект будівництва євроколії від західного кордону також надзвичайно важливий для розвитку галузі. Перший етап – це будівництво транспортно-логістичного хабу на Львівщині. Це розкриє потенціал обсягів переміщення вантажів та пасажирів і дасть можливість оцінити напрямок. Далі євроколія може бути продовжена до Києва й далі – до Одеси, – розповів Ярослав Дубневич і закликав представників ЄС й надалі не залишати Україну без підтримки – як з боку експертів, так і з боку інвесторів.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка