PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Алла Шлапак: Столичний бюджет наповниться, якщо правильно розставити приорітети

Будь-які шляхи та можливості поповнення бюджету столиці мають бути прорахованими та виваженими. Також є напрямки діяльності, які потрібні, проте розраховувати навіть на їх самоокупність майже неможливо.

Про це в ефірі програми Паралелі на телеканалі ПравдаТУТ  розповіла депутат Київської міської ради Алла Шлапак.

Наприклад, тотальне та масове знесення МАФів має мати і противагу – доступне та прозоре оформлення законних точок продажу.

– Велика кількість незаконно встановлених МАФів з’являється тому, що це вигідно. Покупцям зручніше та доступніше скупатися в них, ніж у супермаркетах. В першу чергу через бідність. Щоб зробити “ларьки” менш популярними, треба забезпечити киян роботою та гідною зарплатнею. За цих умов, вони не будуть рахувати копійки і зможуть спокійно купувати в магазинах. Тільки це допоможе “розпопуляризувати” МАФи як явище, зробити невигідним їх тіньове встановлення, а необхідний їх залишок перевести на нормальне офіційне оформлення.

На жаль, на даний момент, підприємці, котрі намагаються оформити все офіційно, у правильних та дозволенних для цього місцях – проходять кола пекла. Підприємницька діяльність має бути впорядкована, а шляхи до неї – доступні.

Серед тих аспектів життя міста, що потрібні, але які практично не можуть наповнювати скарбницю міста, депутат назвала метрополітен і комунальний транспорт загалом. Утім, і вони можуть бути не настільки збитковими, якщо вжити правильні заходи.

Читайте: У Києві зносять МАФи біля Цирку

– Європейський приклад: у Берліні система громадського транспорту також є дотаційною. Там дотації складають 700 мільйонів євро на рік комунальному підприємству, яке забезпечує перевезення. Звичайно комунальний транспорт – болюче питання, він дійсно дотаційний. Але я вважаю, по-перше, що міг би вирішити наш мер – це питання взаємодії з Міністерством соціальної політики. Київ перевозить багато пільговиків загальнонаціонального значення, не киян, і місто могло би отримувати компенсацію за це. Також має бути залучення і ефективне використання кредитних коштів – це те, що роблять більшість європейських міст. Київ має брати на себе зобов’язання з утримання та зарплат, а на розвиток мають залучатися дешеві кредитні кошти. Головне – правильно сформулювати приорітети, впевнена, на будівництво та модернізацію метро в ЄС кошти погодяться виділити, – підсумувала Алла Шлапак.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка