PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Ярослав Дубневич: За концесію на дорогах проголосовано!

Парламент 233 голосами підтримав в першому читання та в цілому законопроект №6766 Про внесення змін до деяких законодавчих актів Україні у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг, який вмикає механізм концесії в сфері будівництва та експлуатації доріг.

Про це написав на своїй сторінці в Facebook голова комітету з питань транспорту ВРУ Ярослав Дубневич.

– Багатомісячна праця всього складу комітету з питань транспорту, експертів, представників галузі завершилась успішно. Тепер можна розраховувати на появу в Україні якісних нових автобанів,— зазначив політик.

Новим законом вносяться зміни до Законів України про джерела фінансування дорожнього господарства України, про концесії, про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг, про автомобільні дороги тощо. Уточнюється поняття концесії й конкретизуються умови концесійного конкурсу та вимоги до його учасників: технічні параметри дороги, базові фінансові показники, граничний строк, на який надається концесія, граничний розмір компенсацій концесіонеру тощо, передає УНІАН.

– Новий закон формулює умови будівництва доріг в форматі концесії, надає інвесторові гарантії захисту вкладень, загалом – робить Україну привабливою країною-транзитером для міжнародних перевізників,– відмітив Дубневич, – Завдяки цьому закону країна отримає не тільки іміджеві дивіденди, але й стане повноцінною країною-транзитером з інфраструктурою європейського рівня. Прийняття такого закону приверне до України значну кількість міжнародних перевізників та міжнародний логістичний бізнес, яких стримує незадовільний стан українських доріг, – написав народний депутат.

До слова, у Київпастрансі розглядають три варіанти маршрутів трам-трейнів, які з’єднають Троєщину з правим берегом.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка