PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

ДП “Контейнерний термінал Одеса” нарощує вантажопотік завдяки контейнерній лінії ONE

Японська контейнерна лінія Ocean Network Express (ONE), починаючи з квітня поточного року, відкриває сервіс в Україні через термінал ДП “Контейнерний термінал Одеса” в Одеському порту.

Про це повідомив виконавчий директор з комерції Ігор Яровенко. Відповідний контракт уже підписано.

За підсумками роботи за січень-лютий 2018 року вантажопереробка ДП КТО склав 52 499 TEU і збільшився на 16,5% в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Зокрема, в минулому році компанія залучила нових клієнтів, таких як Yang Ming, Cosco Shipping Lines. Крім того, в даний час компанія ZIM продовжує збільшувати свій вантажопотік через ДП КТО за рахунок збільшення розмірів контейнеровозів з Азії, пише Інтерфакс.

Таким чином, незважаючи на оголошений перехід з квітня 2018 року в порт Південний сервісу компанії Maersk, обсяги якої становлять близько 10% всіх оброблюваних ДП КТО контейнерів, ДП КТО не втратить в грузопотоці і наростить обсяги в 2018 році.

Анастас Коккін, генеральний директор ДП КТО переконаний, що підприємство і Одеський порт збережуть лідерство на контейнерному ринку України.

– Кожна компанія, включаючи Maersk, має право розглядати і шукати найбільш вигідні, або ексклюзивні умови для своєї роботи на ринку України. При цьому ДП КТО, як найбільший в Україні і публічний термінал, послугами якого користується найбільша кількість контейнерних ліній, надає ринкові і рівні умови роботи для всіх клієнтів, незалежно від їх розмірів і рейтингів, – заявив він.

Також генеральний директор ДП КТО акцентував увагу на тому факті, що збереження лідируючих позицій ДП КТО вдається досягати за рахунок поетапної реалізації спільного з ДП Адміністрація морських портів України проекту розширення терміналу на Карантинному молу, в рамках якого в 2018 році буде продовжено будівництво захисного хвилерізу. Одночасна обробка двох контейнеровозів з високою продуктивністю дозволила ДП КТО фактично повністю уникнути простоїв судів в очікуванні постановки до причалів.

Зокрема, за 2016-2017 роки на нових причалах Карантинного молу було оброблено в цілому більше 240 тисяч TEU, тобто близько 40% всього вантажопотоку ДП ХТО. Це істотно більше, ніж обсяги кожного з терміналів, що працюють в портах Південний і Чорноморськ за той же період. За словами віце-президента ДП КТО Світлани Яровий, цей фактор став одним з ключових для підвищення комерційної привабливості на контейнерному ринку компанії і Одеського порту, який залишається ключовим портом в Україні для контейнерних вантажопотоків.

Читайте: Півмільйона на день: скільки коштуватиме Газпрому “газовий шантаж”

Крім того, завантаження нових причалів Карантинного молу дозволила, фактично достроково щодо початкового плану і затвердженого проекту, забезпечити за 2016-2017 роки додаткові доходи ДП АМПУ від портових зборів у розмірі понад 7,5 млн. Доларів США і також більш $1,5 млн США у вигляді плати за користування причалами.

ДП “Контейнерний термінал Одеса” є дочірнім підприємством HHLA International GmbH, входить в групу одного з провідних в Європі логістичних холдингів – німецької компанії HHLA AG (Гамбург).

З 2010 року компанія здійснює будівництво нового контейнерного терміналу на Карантинному молу спільно з ДП АМПУ. За останні сім років ДП ​​КТО сплачено податків до бюджетів різних рівнів на суму понад 1 млрд гривень.

Контейнерна лінія ONE утворена в 2017 році в результаті об’єднання трьох провідних японських контейнерних ліній – MOL, NYK, K Line і є шостою за величиною в світі з місткістю флоту 1,4 млн TEU.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка