PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Укрзалізниця заощадила на “формульному” дизелі 50 млн гривень

Анвітрейд завершив постачання дизельного палива для Укрзалізниці за першим формульним контрактом на 20 тис. т. Остаточна ціна контракту становила 523 266 044,60 грн., хоча підписаний він був 12 лютого на загальну суму 572 999 000 гривень. Істотна економія коштів Укрзалізниці стала можливою завдяки формульному ціноутворенню.

Нагадаємо, Анвітрейд виграла перший формульний тендер Укрзалізниці з ціною 28.846 грн/т, але підписала контракт вже з ціною 26.865 грн/т. Відповідно до формули ціноутворення, з урахуванням низьких котирувань нафти і курсу гривні, на момент підписання контракту ціна знизилася. Це перший випадок в історії державних закупівель України, коли компанія-переможець тендеру виконала договір за ціною значно нижчою, ніж та, яка перемогла на тендері.

Більш того, згідно з контрактом, остаточна ціна формувалася на момент виписки рознарядки на поставку, і Укрзалізниця зафіксувала ціну на найнижчому піку, що дозволило знизити ціну ще більше.

Читайте: Контракт на $1 мільярд: Укрзалізниця домовилася з General Electric

Нагадаємо, на цьому тижні Укрзалізниця оголосила про відмову трейдера Август-Пром (входить в орбіту групи Трейд Коммодити) від підписання контракту на поставку дизельного палива, і визначила компанію Оптімусойл переможцем тендеру на поставку 10 тис. тон дизеля. Йдеться про тендер держпідприємства, перемогу в якому 28 грудня 2017 року здобуло ООО Август Пром. Ймовірно, повідомляє Enkorr, відмова від контракту була обумовлена зростанням цін на дизпаливо.

Втім, це може бути остання формульна закупівля: завтра Антимонопольний комітет буде розглядати скаргу ТОВ Зеніт-Склад на застосування формульного ціноутворення при закупівлі Укрзалізниці. За даними видання Наші Гроші, Зеніт-Склад входить в орбіту групи Трейд Коммодити, і вже намагався заблокувати застосування формульного ціноутворення, але тоді колегія АМКУ відхилила претензії.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка