PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Супрун пропонує заборонити рекламу нетрадиційної медицини

Міністерство охорони здоров’я розробило законопроект, який забороняє рекламу нетрадиційної медицини.

Нетрадиційні ліки

МОЗ розробило законопроект щодо реклами лікарських засобів, який забороняє рекламувати цілительство та нетрадиційну медицину, написала виконувач обов’язків міністра охорони здоров’я Уляна Супрун у Facebook.

– У способі та подачі реклами лікарських засобів Україна дуже відстає від країн Заходу, де є чіткі правила та норми, які дозволяють розповсюджувати рекламу ліків. Це небо і земля у порівнянні з українським ринком реклами ліків, який є дуже хаотичним та неконтрольованим, що лишає багато простору для маніпуляції про препарат та його властивості, – повідомила Супрун.

За даними МОЗ, більше 50% ринку спожитих ліків у 2017 році становили препарати без доведеної клінічної ефективності.

Читайте: Як уникнути харчового отруєння: 5 порад від Супрун

Від 30% до 50% реклами на українському телебаченні припадає на рекламу лікарських препаратів та медичних виробів.

– Реклама також підживлює й таке явище, як лікування по телевізору та google-терапію. Майже 69% українців займаються самолікуванням, не звертаючись за допомогою до лікарів, – додала Супрун.

Новий законопроект щодо регулювання реклами лікарських засобів передбачає:

  • заборону реклами цілительства та нетрадиційної медицини;
  • заборону залучення до реклами конкретного препарату відомих людей, акторів, що зображають медпрацівників;
  • заборону інформації, що ліки призначені виключно для лікування дітей;
  • зміст реклами має відповідати інструкції про застосування лікарського засобу;
  • чітке визначення фахових медичних видань, де дозволена реклама ліків непередбачених законом, а також розробка та затвердження Урядом окремого Порядку реклами лікарських засобів спрямованої на медичних та фармацевтичних працівників;
  • встановлюються чіткі штрафні санкції до телерадіоорганізацій за рекламу лікарських засобів з порушенням законодавства – у розмірі 5% від ліцензійного збору за 1 порушення.

До слова, виконувач обов’язків міністра охорони здоров’я Уляна Супрун розповіла, що допоможе уникнути зараження гельмінтами, а яких методів профілактики та лікування краще уникати.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка