PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

В роботі Укрзалізниці знову почалися проблеми – Гусак

Останнім часом знову почалися перебої в роботі державного залізничного монополіста ПАТ Укрзалізниця.

Про це повідомив член комітету Верховної Ради з питань транспорту Володимир Гусак на своїй сторінці в соцмережі.

Робота залізничного транспорту в Україні за останні кілька років викликала шквал критики, нагадав він.

– Очевидно, що істотні зміни потрібні. В Укрзалізниці зараз великі проблеми з тягою, тому необхідно створити умови, щоб для вирішення цієї проблеми можна було задіяти приватні локомотиви, – зазначив Гусак.

Він також наголосив на необхідності збільшити прозорість в залізничних тарифах, передавши повноваження по їх установці незалежному регулятору – Національній комісії з регулювання на транспорті.

Читайте: Укрзалізниця запускає маршрут до Будапешта – ціни квитків

Але в той же час реформа такого складного і інерційного механізму, як українська залізниця, пов’язана з великими ризиками, за словами депутата ВР.

– Важливо, щоб при створенні більш конкурентного ринку не була втрачена можливість вагонних (не маршрутних) відправок, частка яких в перевезеннях УЗ становить 60% (а ось в Європі збірних поїздів майже немає). Є й інші застереження. Будемо разом шукати відповіді, щоб зробити український залізничний транспорт кращим, а не втратити навіть те, що маємо, – резюмував Гусак.

До слова, Укрзалізниця призначила 12 додаткових поїздів і рейсів на Трійцю.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка