PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Снєгирьов: Законопроект про нацбезпеку залишає СБУ непідзвітною

Співголова Громадської ініціативи Права справа Дмитро Снєгирьов вважає президентський проект закону про нацбезпеку таким, що потребує доопрацювання. В коментарі Фактам ICTV він повідомив, що документ містить суперечливі моменти.

Проект закону Про національну безпеку України має ряд білих плям. Зокрема, на думку експерта, СБУ залишається непідзвітним органом.

– Фактично Служба безпеки України виведена як з цивільного контролю, так і контролю з боку Парламенту. Скоріше за все, служба буде використовуватись у ручному режимі, як елемент придушення саме внутрішніх протестів.

В той же час Служба Безпеки України залишається однією з нереформованих структур. Не має СБУ і громадського контролю, додає Снєгирьов. Нещодавно там припинив роботу громадський комітет.

Ще один неоднозначний пункт проекту – фінансування. Дмитро Снєгирьов називає співвідношення 3% на сили оборони та 1,5% на сили безпеки диспропорцією. Загалом передбачається річне фінансування у розмірі 5% від ВВП.

Такий розподіл сил наштовхує на питання – звідки саме чекає загрозу керівництво держави – ззовні чи зсередини, повідомив експерт.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка