PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Ситуація з перевезеннями на Укрзалізниці залишається критичною – промисловці

Каленков зазначив, що ситуація на Укрзалізниці викликана низкою причин, серед яких дефіцит тяги, зміна вантажопотоків після початку блокади непідконтрольних територій, переорієнтація виробників на інші ринки, вузькі місця в інфраструктурі, нещодавній страйк на залізниці.

Укрзалізниця

Ситуація з перевезеннями на Укрзалізниці залишається критичною, незважаючи на зусилля керівництва держкомпанії. Про це повідомив МінПрому президент об’єднання підприємств Укрметалургпром Олександр Каленков після засідання, присвяченого тарифній політиці УЗ, яке відбулося під головуванням гендиректора УЗ Євгена Кравцова.

Він зазначив, що проблемна ситуація на Укрзалізниці викликана низкою об’єктивних причин, серед яких дефіцит тяги, зміна вантажопотоків після початку блокади непідконтрольних територій, переорієнтація виробників на інші ринки, вузькі місця в інфраструктурі, а також нещодавній страйк на залізниці.

– Ми бачимо, що Укрзалізниця намагається впоратися з накопиченими проблемами, але ситуація залишається складною. Тому особливо важливо, що ми зараз об’єднуємо зусилля, що створена нормальна платформа для обговорення як операційних, так і стратегічних проблем Укрзалізниці. Тут важливі прозорість і відкритий діалог, і в рамках цього діалогу ми, наприклад, відкрито озвучуємо нашу категоричну незгоду у зв’язку з останніми ініціативами Укрзалізниці з тарифною політикою, зокрема з уніфікацією тарифів на порожні вагони, – зазначив президент Укрметалургпрома.

За оцінками вантажоперевізників, уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення їх витрат на 5 млрд грн на рік, зазначив Каленков. При цьому він нагадав, що пряме підвищення тарифів на 15%, що відбулося наприкінці минулого року, збільшило витрати вантажоперевізників на 6,5 млрд грн, лібералізація вагонної складової в лютому 2018 року – ще на 6,5 млрд грн.

Загальні витрати вантажоперевізників за останні 8 місяців зросли на рекордні 30-35%. Такого зростання логістичних витрат не витримає жодна економіка світу. На цьому тлі прийняття рішення про уніфікацію тарифів на порожні вагони, які додадуть ще 10% до витрат вантажоперевізників, зупинить економічне зростання нашої країни.

Як повідомлялося, починаючи з червня ситуація з перевезенням вантажу на Укрзалізниці погіршилася. Зокрема, кількість поїздів у напрямку Маріуполя по лінії Комиш-Зоря – Волноваха знизилася з 21,3 пари поїздів у березні до 19,3 пари в червні. При цьому знизилася і кількість вагонів у кожній рухомій частині в середньому на 7 одиниць. Основною причиною неповного комплектування рухомих частин у ЗМІ називали незадовільний стан тепловозів депо Волновахи і Пологів. В результаті Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча у червні був змушений знизити обсяги виробництва чавуну на 25 тис. тонн.

Читайте: Перший етап: Укрзалізниця підвищила ціни на квитки

В кінці минулого місяця проблеми з нестачею тягового рухомого складу Укрзалізниці призвели до масових простоїв вантажних вагонів. Цього разу було знерухомлено вагони з вугіллям для теплоелектростанцій. Причому найбільш критична ситуація з рухомим складом склалася на Львівській залізниці, де з 44 електровозів працювали не більше 27-28 машин. Також залізниці щодня не вистачало 18-24 магістральних тепловозів.

Відзначимо також, що представники Укрзалізниці, гірничо-металургійного та енергетичного комплексов створили постійно діючу оперативну групу, яка буде займатися питанням підвищення ефективності роботи залізниці.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка