PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Rozetka і EVO можуть об’єднатися

Інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об’єднатися, щоб спільно вибудувати екосистему для покупців і продавців і створити більше можливостей для українських підприємців на своїх платформах.

Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив засновник Rozetka.ua Владислав Чечоткін.

– В результаті планованої угоди Rozetka викупить частку Naspers в групі компаній EVO. Частка засновників EVO трансформується в частку в об’єднаній компанії. Всі існуючі проекти продовжать свою роботу, а операційне управління бізнесами залишиться незмінним, – написав він.

За словами засновника, об’єднана компанія продовжить активно розвивати напрямок маркетплейсів, що дозволить малим і середнім українським підприємцям продавати товари через сайти об’єднаної компанії.

Читайте: Бренд Корвалол належить ПАТ Фармак – директор з маркетингу компанії

Надалі, завдяки логістиці Розетки, споживачі отримають більш оперативну доставку товарів від підприємців-продавців маркетплейсів.

– Напрямок Маркетплейс у Розетки розвивається найбільш динамічно. Уже зараз істотну частку продажів забезпечує “довгий хвіст” товарів, що доставляються третіми продавцями, – прокоментував плани засновник Rozetka.ua Владислав Чечоткін.

Раніше Факти ICTV писали, що мережа інвесторів FAIRR підготувала світовий рейтинг найбільших в світі постачальників м’ясних і рибних продуктів. Згідно з дослідженням, “високим ризиком” відзначені 60% компаній вартістю $152 мільярдів.

Фото: dreamstime

Теги:
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка