PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Українська промисловість уповільнює темпи зростання через проблеми на УЗ

Заявлені українським урядом цілі щодо зростання промислового виробництва на поточний рік можуть виявитися невиконаними через проблеми з логістикою.

Про це пише президент ОП Укрметалургпром Олександр Каленков в своєму блозі на сторінках видання НВ Бізнес.

Каленков нагадав, що згідно затвердженого урядом прогнозу економічного і соціального розвитку України в поточному році промислове виробництво має зрости на 3,9%, а за оптимістичним сценарієм – на 5%.

– Проблеми з перевезенням вантажів залізницею, які проявились влітку, вже знайшли своє відображення в статистиці промислового виробництва. За даними Держстату, починаючи з першого літнього місяця, зростання промислового виробництва почало сповільнюватися, а в липні з урахуванням сезонного фактора скоротилося по відношенню до червня на 1,3%. У серпні показник може бути зовсім неоптимістичним, – пише президент Укрметалургпрому.

Він підкреслив, що ключові галузі української промисловості – гірничо-металургійний комплекс, енергетика, хімія, виробництво будматеріалів, а також аграрний сектор сильно залежать від залізниці, яка є для них основним, а часто і безальтернативним перевізником. В ГМК, частка якого в промвиробництво складає приблизно третину, для виплавки тонни сталі потрібно перевезти 4 тонни різної сировини.

Президент Укрметалургпрому зазначив, що сьогодні на складах українських гірничо-збагачувальних комбінатів накопичено 700 тис. тонн продукції при нормативі в 150 тис. тонн. За серпень підприємства недовантажили своїм контрагентам продукції більш ніж на $100 млн. І у вересні цей показник перекритий не буде, а значить, підприємства зіткнутися з необхідністю скорочувати обсяги виробництва.

– Оскільки Україна все ще залишається індустріальною державою, уповільнення темпів зростання промисловості неминуче відіб’ється і на динаміці зростання ВВП. Більш того, зниження надходжень валютної виручки в країну вже безпосередньо впливає на курс гривні, який останнім часом неухильно йде вниз, – акцентував Каленков.

Читайте: Ситуація з перевезеннями на Укрзалізниці залишається критичною – промисловці

Нагадаємо, на нараді в Державній регуляторної службі, яка проходила в кінці серпня, представники промислових асоціацій і підприємств звернули увагу на критичну ситуацію з перевезенням вантажів Укрзалізницею. За інформацією учасників наради, сьогодні на залізницях кинутими стоять сотні складів, а дефіцит локомотивів перевищує 100 од., за оцінками фахівців.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка