PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Новий переділ ринку нафтопродуктів

Ринок паливно-мастильних матеріалів  України переживає черговий переділ, кажуть експерти. Тому його і лихоманить.

Розчищення дозволить контролювати ситуацію і дасть додаткові преференції вітчизняним виробникам. Однак це не означає, що вони постачатимуть споживачу якісне пальне. Жоден із нафтопереробних заводів країни не відповідає стандартам Євро-4. Виробники домоглися від Кабміну відтермінування цього стандарту ще на 2 роки. Адже це зобов’язало б їх провести глибоку модернізацію. Технологічна відсталість робить виробництво пального в Україні збитковим, тож  виробники і лобіюють запровадження обмежувальних санкцій для імпортерів, щоб мати можливість збільшити виробництво свого менш якісного пального за європейськими цінами. //ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка