PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

У Великобританії економіка перемогла екологію

Уряд затвердив план будівництва високошвидкісної залізниці вартістю 33 мільярди фунтів. Вона зв’яже Лондон з Бірмінгемом, а пізніше із північчю Англії, пише інтернет-сайт Бі-Бі-Сі.

 

Уряд затвердив план будівництва високошвидкісної залізниці вартістю 33 мільярди фунтів. Вона зв’яже Лондон з Бірмінгемом, а пізніше із північчю Англії, пише інтернет-сайт Бі-Бі-Сі.

Потяги рухатимуться зі швидкістю 400 кілометрів на годину, і подорож між цими містами скоротиться вдвічі – до 45 хвилин. Водночас захисники довкілля і опозиція протестували проти проекту, аргументуючи, що будівництво неекологічне. Надмірний шум шкодитиме і мешканцям, і дикій природі. Водночас уряд вважає, що економічні переваги нині важливіші. //ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка