PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Причина зриву контрактів на поставку залізної руди в Східну Європу

Центральний гірничо-збагачувальний комбінат (ЦГЗК), що входить до групи Метінвест, не виконує плани поставок на адресу клієнтів, головним чином у Східній Європі у зв’язку з невиконанням планів забезпечення піввагонами філії ЦТЛ ПАТ Укрзалізниця.

Про це пише uaprom.info.

– Ми критично не виконуємо плани поставок на адресу наших клієнтів, головним чином у Східній Європі. Склади комбінату переповнені – за номінальної потужності складів 70 тис. т. на залишках 103 тис. т., окатиш вже складаємо в поля. Основна причина – невиконання планів забезпечення піввагонами УЗ/ЦТЛ, тільки з початку місяця при заявлених планах 178 тис. т. в парку ЦТЛ фактичне забезпечення склало всього 61 тис. т., тобто плани забезпечення парком УЗ виконуються лише на 1/3, – написав Дмитро Шевчик, генеральний директор ЦГЗК, на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

При цьому керівник підприємства задався двома питаннями до керівництва УЗ.

– Чому підприємства ГМК виявилися в кінці списку пріоритетів УЗ? Хіба нашій країні більше не потрібна валютна виручка й робочі місця? На наші щоденні звернення про зриви забезпечення парком піввагонів УЗ не було жодної реакції, – зазначив він.

– Невже Укрзалізниці не потрібні додаткові доходи, тим більше з таких прибуткових перевезень, як маршрутні відправки сировини через західні прикордонні переходи? Нас стійко намагаються переконати, що підвищення тарифів необхідне, але коли дивишся на гори невивезеної продукції і чуєш дзвінки від зацікавлених у продукції покупців, розумієш, що крім індексації тарифів є ще ціла низка можливостей для збільшення доходів Укрзалізниці, потрібно тільки захотіти, – вважає Шевчик.

Читайте: Україна втрачає виручку через Укрзалізницю – ЗМІ

Гендиректор ЦГЗК також звернувся до новопризначеного керівника Укрзалізниці Євгена Кравцова:

– Поставте своїм підлеглим чіткі завдання щодо забезпечення вагонами відвантажень Центрального ГЗК і інших ГЗК України відповідно до заявлених планів, в наших спільних інтересах забезпечити вивезення всієї виробленої та проданої продукції.

Нагадаємо, що раніше в серпні найбільша в Україні гірничо-металургійна група Метінвест звернулася до в.о. голови правління ПАТ Укрзалізниця Євгена Кравцова з проханням сприяти в прийнятті невідкладних заходів щодо забезпечення гірничо-збагачувальних комбінатів (ГЗК) вагонами приналежності Центру транспортної логістики (ЦТЛ) в запланованому обсязі.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка