PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Альона Дегрік про додаток для шопінгу в Instagram

Експерт впевнена: багато глобальних компанії вже давно націлені на мінімальне розсіювання уваги на безліч платіжних методів, вважаючи за краще створювати свій.

Минулого тижня стало відомо, що популярна соціальна мережа Instagram, яка орієнтує на візуальний контент, розробляє окремий додаток, в якому користувачі зможуть займатися виключно шопінгом на акаунтах улюблених брендів.

Найбільш активно розвивається соціальна мережа, яка ризикує перетворити Facebook на другорядний бізнес (нагадаємо, в квітні 2012 року Facebook купив тоді ще стартап Instagram за $ 1 млрд), створює окреме додатки – відповідає Альона Дегрік ), глава платіжної компанії LeoGaming (ФК Леогеймінг пий) і автор популярного блогу про платежі In Fintech We Trust.

-Instagram активно освоює платіжні функції, даючи брендам все менше можливості відводити потенційних клієнтів з стрічки соціальної мережі на ті чи інші сайти. Стратегія їх розвитку передбачає створення власної платіжної екосистеми – саме для цього Instagram створила можливість оплат всередині основного додатка, про який я не так давно розповідала у своєму  блозі. Тепер практично всі користувачі можуть додати в додаток банківську карту і здійснювати транзакції без постійного введення даних. Створюючи IG Shopping, керівництво виводить контент і можливості брендів для просування/продажу товарів і послуг на абсолютно новий рівень – зазначила Дегрік Альона.

Експерт впевнена: багато глобальних компаній вже давно націлені на мінімальне розсіювання уваги на безліч платіжних методів, вважаючи за краще створювати свій. Альона Дегрік вважає, що він буде володіти максимальним рівнем довіри з боку користувачів.

Читайте: Альона Дегрік: Банки, що пережили кризу, почали нарощувати прибуток

– Міжнародні бізнес-гранди ставлять перед собою амбітне завдання – створювати замкнуті ланцюжки комерційного взаємодії зі споживачем. Для цього вони запускають свої інноваційні нішеві ЗМІ, власні електронні гаманці для розрахунків – як, наприклад, Uber Cash або Смарт-Гроші Київстар – або відтворюють принцип маркетплейса всередині соціальної мережі. Це очевидний тренд fintech-галузі, який неможливо ігнорувати – підкреслила Альона Дегрік.

За словами спікера, ми будемо бачити подібні рішення від інших капітанів бізнесу, але ніде це не буде помітно так сильно, як в Instagram, адже соцмережа охоплює як beauty-сферу, так і рітейл, де підкреслено виражено поняття емоційної покупки. Дегрік Альона радить уважно стежити за розвитком інших глобальних компаній в цьому напрямку.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка