PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

У Львові відбулася транспортна революція

Більше ходити, двічі платити та довше їхати. Запровадження нової транспортної мережі у місті одних львів’ян задовольнило, інших обурило.

Більше ходити, двічі платити та довше їхати. Запровадження нової транспортної мережі у місті одних львів’ян задовольнило, інших обурило.

Деякі завдяки зміні маршрутів можуть швидше дістатися з віддалених куточків до центру міста, іншим потрібно більше часу. Та всім 3-й день важко з’ясувати, куди пролягають нові маршрути. На зупинках інформації немає, а трафарети на автобусах надруковано дрібним шрифтом.

Нова транспортна мережа розвантажила центр міста. Раніше центральним проспектом Свободи проходило кілька десятків маршрутів. Нині лише 7. Тож заторів немає. За новою схемою у центр заїжджають тільки комунальні автобуси, тролейбуси і трамваї. Приватних маршруток тут немає, і тепер пасажирам доводиться пересідати й добиратися до зупинок по 2 кілометри.

Задовольнити усіх неможливо, зазначають у міській раді, яка замовила нову транспортну мережу у фахівців. Коли львів’яни звикнуть, вони побачать, що маршрути не хаотичні, а працюють за схемою, кажуть чиновники.

Нову маршрутну карту Львова відкоригують упродовж січня. Однак новації на цьому не закінчаться. Львів уже отримав грант на встановлення GPS навігації в усьому міському транспорті. За графіками руху та наявністю транспорту на маршрутах вестимуть постійний контроль. А запровадження електронного квитка дасть змогу заощадити на пересадках. // Іван Кривий, «ФАКТИ», ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка