PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Кличко: Подальше будівництво метрополітену – один із наших пріоритетних напрямків роботи

Проект із будівництва четвертої лінії метро у Києві має бути реалізований в стислі терміни.

Про це заявив мер столиці Віталій Кличко під час зустрічі із представниками китайської компанії China Pacific Construction Group, з якою у листопаді минулого року було підписано меморандум про наміри співпрацювати щодо реалізації цього проекту.

– Розвиток транспортної  інфраструктури – це один з пріоритетних напрямків нашої роботи. І подальше будівництво метрополітену – ключове завдання. Ми ознайомилися з можливостями, якими володіє компанія China Railway International Group and China Pacific Construction Group. І я впевнений, що цей проект теж буде пріоритетним для наших партнерів, щоб реалізувати його в максимально короткий термін,  – підкреслив Кличко.

За словами мера, нині триває робота з погодження дорожньої карти, у якій будуть прописані поетапні дії як столичної влади, так  і фахівців компанії China Pacific Construction Group. Також продовжує роботу спільна робоча група з українських та китайських фахівців, які розробляють оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

Читайте: Віталій Кличко і Олександр Квасневський відкрили YES 2018

Вартість будівництва оцінюють у 2 млрд доларів США, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту пропонується  забезпечити за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.

– Дуже добре, що такі всесвітньо відомі компанії починають співпрацю з нами. Я в свою чергу особисто виступаю гарантом захисту інвестицій, – підкреслив Кличко. – Впевнений, що до кінця цього року ми підготуємо всі необхідні документи. І почнемо працювати, – відзначив мер.

За проектом будівництва нової лінії метрополітену її протяжність буде майже 30 км з 13-ма станціями. Також буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією. Для її експлуатації має бути споруджено два електродепо – основне Троєщина і друге – Гатне. Передбачається, що будівництво триватиме 5 років. Розпочати його зможуть після добудови Подільсько-Воскресенського мосту.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка