PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Промо-ролики про Україну побачать 2,5 мільярди людей

У рамках промокампанії серію відео «Увімкни Україну» до кінця року транслюватимуть по телеканалах CNN, BBC World News, National Geographic channel, FOX, Sky Sports та SkyNews.

У рамках промокампанії серію відео «Увімкни Україну» до кінця року транслюватимуть по телеканалах CNN, BBC World News, National Geographic channel, FOX, Sky Sports та SkyNews.

Аудиторія цих каналів охоплює Європу, Африку, Азію, Австралію, Північну та Південну Америки, а також Близький Схід. Відео, здебільшого 30-секундне,  почне виходити в ефір на початку грудня.

Аби привернути увагу потенційних туристів, проморолики показуватимуть перед спортивними, туристичними або інформаційними програмами. Нагадаю, на створення серії матеріалів «Увімкни Україну» та лого Євро-2012 витратили 4 мільйони гривень.//ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка