PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Через зношеність мосту у Миколаєві ледь не загинули люди

Один із найстаріших мостів Миколаєва – небезпечний для проїзду транспорту. Конструкції мосту не витримують навантаження.

Один із найстаріших мостів Миколаєва – небезпечний для проїзду транспорту. Конструкції мосту не витримують навантаження.

Пружина на стику розвідних частин споруди давно зносилася, від весни замість неї вручну то врізають, то знімають металевий лист. Днями він упав і врізався в мікроавтобус.

В аварії, яку спричинила пластина, на щастя, ніхто не постраждав. Але таке може повторитися. Південно-Бузький міст – частина транспортного коридору, що з’єднує автошляхи з Європи і південні регіони України та Росії. Споруду збудували півстоліття тому. Востаннє ремонтували десять років тому. Тут щодня проїжджає більше ніж 50 тисяч машин. І серед них вантажівки-зерновози, що важать як залізничний вагон, а міст на це не розрахований.

«Від великовантажних машин в основному страждають залізобетонні опори мосту, які приймають стикові удари між поворотною та неповоротною частинами. Вібрація, яка виникає через удари по мостовому покриттю, сприяє руйнуванню», – розповідає начальник управління транспорту Миколаївського виконкому, В’ячеслав Кащенюк.

Фахівці інституту «Київсоюздорпроект» вже три роки наполягають на необхідності реконструкції мосту. Та грошей у місцевому бюджеті немає. Місто хотіло передати споруду з комунальної власності до державної та обмежити рух вантажівок важчих за 20 тонн. Але в уряду підтримки не знайшло. У мерії скаржаться: щороку на ремонт мосту витрачають 5 мільйонів гривень.

«Цього фінансування не вистачає. Необхідно вже сьогодні підходити до капітального ремонту, і це потрібно робити за кошти державного бюджету», – каже заступник Миколаївського міського голови, Роман Васюков.

Чиновники сподіваються – після останньої аварії та пошкодження споруди держава візьме міст на баланс та відремонтує. А ще обмежить рух 60-тонних зерновозів. Щоправда, повністю заборонити проїзд таких вантажівок у місті не зможуть. Два великі зернові термінали розташовані у самому центрі Миколаєва.//Олена Горячева, «ФАКТИ», ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка