PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Львівська транспорна реформа – головний біль львів’ян

Приїхали. Транспортна реформа у Львові примусила городян більше ходити пішки. Бо на поїздки звичними маршрутами витрачають тепер набагато більше часу, та ще й з пересадками.

Приїхали. Транспортна реформа у Львові примусила городян більше ходити пішки. Бо на поїздки звичними маршрутами витрачають тепер набагато більше часу, та ще й з пересадками.

Найбільше не пощастило львів’янам, які змушені добиратися до центру міста. Адже з багатотисячних мікрорайонів туди ведуть лише 1-2 маршрути. Проблема загострилася із закінченням канікул. Тисячі школярів і студентів окупували транспорт. Водій маршрутки, Володимир Купецький, каже, внесла корективи і погода.

З дня впровадження нового графіку транспорту в міській раді проаналізували тисячі звернень людей. У кількох районах запровадять нові маршрути, інші напрямки продовжать до центру. Проблему загострив і той факт, що деякі перевізники не можуть забезпечити маршрути необхідною кількістю транспорту, кажуть у мерії. Тож за порушення умов тендеру з ними готуються розірвати угоди.

За підрахунками чиновників, щодня на маршрути Львова не виїжджає кожен 10-й автобус. Влада проводитиме моніторинг, аби виявляти порушників і вимагати відновлення рейсів. Львів’янам обіцяють, що вже до кінця січня транспортна мережа працюватиме бездоганно. // Іван Кривий, «ФАКТИ», ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка