PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Якість по-українськи. Вітчизняний знак якості виходить на полиці

Логотип іще у стадії розробки, поки ж Держспоживінспекція надрукувала 50 тисяч експериментальних стікерів, які ліпитимуть на харчі, виготовлені в Україні з дотриманням Державних стандартів якості і лише з українських складових.

Логотип іще у стадії розробки, поки ж Держспоживінспекція надрукувала 50 тисяч експериментальних стікерів, які ліпитимуть на харчі, виготовлені в Україні з дотриманням Державних стандартів якості і лише з українських складових.

На ціні товару наявність наліпки не позначиться. Виробники вважають, це буде своєрідною рекламою товару, яка одразу ж кидатиметься в око покупцеві. Такий знак на упаковці – сигнал: вироблено згідно з Держстандартом, лише з натуральних українських продуктів.

«Бабуся, дідусь, прийшовши в магазин, вони ж не будуть читати, що там міститься трошки молока, а інше – соєва або пальмова олія. Для нашого покупця ми ставимо такий значок, і покупець бачить, що це відповідає саме Держстандартам Радянського Союзу», – каже голова правління Укоопспілки Владислав Гончаренко.

Стікери презентують за день до того, як їх почнуть клеїти на товари. Емблема ще може змінитися. Нині наліпки задорогі – кожна по 30 копійок та ще й викликає стійку асоціацію з компанією «Apple». Поки за значки платитиме Укоопспілка. А підприємство зможе їх отримати, коли доведе якість контролерам. Перевірка кожної партії товару – це до півтори тисячі гривень. При цьому в магазині такі харчі не здорожчають. Поки що.

Сьогодні вночі емблеми розвезуть в області. Підприємств, які їх гідні і хочуть брати участь в експерименті – не так багато. Переважно це кооперативи, що виробляють кондитерські та макаронні вироби і консерви за ще радянськими та українськими стандартами і не проти перевірок. Адже акція – повністю добровільна і має багато аналогів у світі.

«Свого часу, Сполучені Штати Америки для того, щоб стимулювати внутрішній попит і відтік валюти за кордон, проводили дві загальнонаціональні кампанії: одна називалась “Buy American”, тобто «купуй американське», інша – це “Travel America”, тобто «подорожуй США», – каже директор Інституту економічних досліджень і політичних консультацій Ігор Бураковський.

Рекламуватимуть українське переважно по селах, адже, по-перше, саме там – кооперативи. До того ж, зізнаються у Держспоживінспекції, у глибинці – подалі від інспекторів, магазини торгують аби чим, тож стікер – принаймні якась гарантія якості.//Ольга Чайко, «ФАКТИ», ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка