PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Будівництво метро у бік Троєщини розпочнеться наприкінці року

Будівництво четвертої лінії Київського метрополітену реально може бути розпочато в кінці поточного року, упевнений голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.

Будівництво четвертої лінії Київського метрополітену реально може бути розпочато в кінці поточного року, упевнений голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.

“Реальний початок четвертої гілки може бути цього року”, – заявив О. Попов журналістам у п’ятницю.

За його словами, після завершення будівництва лінії метро на Теремки в кінці поточного року планується перекинути прохідні щити на будівництво четвертої лінії метро, яке почнеться з Подолу.

В той же час, перед керівництвом міста стоїть проблема проходження Подільського мостового переходу, яким повинна пройти нова лінія київського метро, зазначив О. Попов.

11 січня О. Попов заявив, що влада Києва має намір будувати метро на Троєщину за кошти інвесторів і підписав розпорядження, згідно з яким Подільсько-Вигурівська лінія Київського метрополітену увійшла до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій.

Інтерфакс-Україна

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка