PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

“Укрзалізниця” купить понад півтисячі нових локомотивів

Ремонтувати не можна, списати. З комою у цьому реченні залізниця визначилася.

Ремонтувати не можна, списати. З комою у цьому реченні залізниця визначилася.

За 5 років збирається купити понад півтисячі нових локомотивів. А Кабмін під таке придбання навіть окрему програму ухвалив. Бо тягнути далі нікуди. Практично всі залізничні «тягачі» спрацьовані на 90%, а тепловози взагалі їздять на «чесному слові». Тому домовилися про постачання сучасних потужніших локомотивів з росіянами. 2 новеньких електровози вже на Львівщині.

Поки російські тягачі лише випробовують. Для цього поставили їх на найскладнішу ділянку залізниці – Карпатські перевали. Аби їх здолати, доводилося використовувати аж 4 локомотиви, тепер вистачить лише 2-х уральських.

За рік це зекономить 90 мільйонів гривень, підрахували в «Укрзалізниці». Поставкою ще 110 вантажних тягачів зайнялися і грузини.

Машиністів, які звикли до післявоєнної техніки, сучасне обладнання просто шокує.

«Вся система діагностики повністю всього електровоза зводиться на монітор машиніста. І машиніст, вже не виходячи з кабіни, може приймати рішення про усунення будь-якої несправності», – розповідає машиніст-інструктор Мелітопольського локомотивного депо Денис Лисицин.

Залізничники кажуть, оновлення рухомого складу – справа недешева, це десятки мільярдів гривень, але їх таки знайдуть. Адже нові електровози потужніші та економніші, і окупляться за 8-9 років. // ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка