PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Нічні потяги скасували не через Hyundai

Борис Колесніков заперечує зв’язок між скасуванням нічних поїздів і запуском швидкісних електропоїздів Hyundai Rotem

Віце-прем’єр Борис Колесніков заперечує зв’язок між скасуванням нічних поїздів і запуском швидкісних електропоїздів “Українського експреса” виробництва Hyundai Rotem.

“Нічні поїзди почали скасовувати ще в жовтні, жодного стосунку до Hyundai вони не мають, тому що за перші 4 години продажів на них було продано 2,4 тисячі квитків”, – сказав він на прес-конференції.

Зі слів Колеснікова, ціна на нові поїзди відповідає обіцяній.

Він зазначив, що при нинішніх залізничних перевезеннях держава відшкодовує пасажирові під час купівлі квитка 50-70% його реальної вартості, тому, на його думку, піднімати ціни на квитки нерентабельно.

“Піднімати вартість квитків невиправдано, тому що тоді треба буде значно піднімати”, – сказав він.

Зі слів Колеснікова, 95% вагонів в Україні було введено в експлуатацію ще в часи СРСР, з 7 тисяч вагонів лише 200 обладнано вакуумними туалетами, решту 6,8 тисяч, зі слів міністра, через 4-5 років потрібно буде списати.

При цьому він підкреслив, що нові вагони такого класу обійдуться в 2 млн євро.

При цьому Колесніков додав, що критика розкладу Hyundai не виправдана, згодом вони зможуть курсувати не лише вдень, але і вночі.

Вже ведуться переговори з місцевою владою, щоб вона забезпечила необхідну інфраструктуру для прийняття пасажирів, які будуть прибувати пізно ввечері або зранку.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка