PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Українські потяги коштують $26 млн., тому Колесніков купує ”Хюндай” за $29,5 млн

Українські потяги надто дорогі для Колеснікова

Віце-прем`єр – міністр інфраструктури України Борис Колесніков вважає, що ПАТ «Крюковський вагонобудівний завод» (м. Кременчук, Полтавська обл.) необгрунтовано встановлює ціни на свої потяги.

Про це він заявив на брифінгу, пояснюючи, чому Україна здійснює закупівлі потягів ”Хюндай”.

«Близько 26 млн. дол. коштує крюковський потяг, 29,5 млн. коштує ”Хюндай”. Зарплата на заводі ”Хюндай” – 4 тис. дол., а на заводі Крюкова – 4 тис. грн. Так от, хочу запитати у власників заводу і керівництва, як вони пояснюють цю ціну», – сказав Б.Колесніков.

Він погодився з тим, що необхідно купувати українську продукцію, але не «за будь-яку ціну».

«Ми із задоволенням купимо український, коли цей потяг буде обкатаний повністю і відповідатиме тим параметрам, які задала залізниця. За рівних можливостей ми із задоволенням купимо український потяг, але не за будь-яку ціну», – сказав Б.Колесніков.

ПАТ ”Крюковський вагонобудівний завод” є єдиним в СНД підприємством, яке має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів, – пасажирських і вантажних. Виробництво пасажирських вагонів на заводі здійснюється на замовлення ”Укрзалізниці”. Продукція заводу поставляється більш як у 20 країн світу.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка