PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Євро-2012: Дорога з Києва до Польщі тріщить по швах

Дорожників звинувачують у привласненні 200 тисяч державних гривень

Євро не почалося, а оновлений найкоротший шлях між Києвом і Варшавою вже тріщить.

Траса державного значення Київ-Ковель-Ягодин вкрилася вибоїнами. Волинську ділянку від польського кордону проклали менше 3-х років тому. На 120 кілометрів держава виділила понад 400 мільйонів гривень. Але новим покриттям тішилися недовго. Асфальт не витримав жвавого потоку транспорту, тепер тут латка на латці.

«Ну держиться ще помаленьку, але вже показує своє. Ну рік ще, два, не більше», – розповідає водій Василь.

Міжнародний пункт пропуску Ягодин називають найбільшими автомобільними воротами до Європи. Щодня дорогою їздять майже 3 тисячі легковиків і вантажівок. Тому прокладати її варто було за сучасними технологіями, враховуючи кількість і вагу транспорту, кажуть досвідчені водії.

«Треба все міняти, як в Польщі виривають до твердого ґрунту, засипають, трамбують такі бетонні укладчики, а тоді вже зверху отакий шар асфальту, і все дуже надовго», – розповідає водій Валерій.

Сумнівною якістю дороги зацікавилися правоохоронці. Вони порушили кримінальну справу, звинувачуючи дорожників у привласненні майже 200 тисяч гривень, передбачених на будівництво траси.

«За інформацією фінінспекції у зв’язку із завищенням суми виконаних робіт було зайво витрачено 200 тисяч гривень, завищено обсяги робіт та витрачено зайвих 200 тисяч гривень», – заявляє прокурор Волинської області Андрій Парака.

Будь-які фінансові махінації дорожники спростовують. І виправдовуються: на товстий і надійний шар асфальту держава виділила замало грошей.

«Ця дорога була профінансована лише частково, було здійснено ремонт і було облаштовано лише нижній шар асфальтобетону, згідно з проектом необхідно було облаштувати 2 шари», – зазначає начальник служби автомобільних доріг у Волинській області Анатолій Посполітак.

Трасу мали не лише покрити новим і якісним шаром асфальту, а й розширити на 2 смуги, але не зробили ні того, ні іншого.

// Катерина Вознюк, «ФАКТИ», ICTV

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка